Be My Friend :)

22 November 2012

#58: My 2nd Trip to Seoul ~ Part 4

Salam.. :)

Yeouido Hangang Park
Sengaja aku masukkan Yeouido Hangang Park dalam itinerary sebab motif utama aku mestilah sebab nak tengok pokok2 yang berwarna warni di musim luruh kan..dan dah tentulah kat taman jer la yang selalunya ada banyak pokok2..hehe..i'm fulfilling my own desires here..so what? sue me.. :P haha..

K.Ina & Dee pun x banyak cerita. Diorang ni ikut jer ke mana aku nak bawa diorang sebab aku kan ketua kumpulan..itinerary aku yang buat..dah tu subway map aku juga yang baca. But fortunately, they did enjoyed everything too...buktinya? akan ada banyak lagi gambar diorang dalam blog aku ni (untuk siri ni) mengalahkan aku sebab aku lebih banyak jadi fotographer diorang jer.. :P

 Intro to Yeouido Hangang Park - bergambar di tangga kaedahnya :P

 Dee yang energetic bila bergambar :P

 K.Ina yang suka bergambar..P.. lepas dia, dia lagi..dia lagi..dia lagi...

Senyum lebar nampak.. :P

Aku yang selalu confius camana nak posing..expressionless..jadi photographer jer sesuai.. :P

 Diorang ni kat mana pun ready jer nak ambil gambar..

Cantiknya pokok2 ni kan? Ni la yang aku nak tengok sangat.. :) dari Malaysia lagi dah termimpi2.. hehe..

 Pokok merah oren..lawanya :)

 Dee tengah feeling Autumn in My Heart..baling daun dan senyum sampai ke telinga.. :)

 K.Ina yang tengah feeling dia comel berlatarbelakangkan pokok yang cantik tuh.. :P

 Jom K.Ina..kita ambil gambar berdua.. :)

 Tak kiralah expressionless pun..nak gak ambil gambar dengan pokok nih.. :)

 Muka happy si 1st timer.. :P

 K.Ina pun nak ambil gambar menyorok belakang pokok..biarkan..biarkan.. :P

 Diorang dua yang pandai sangat posing dan suka sangat posing :P

 Cer tengok...energetic kan dia?

 "Pokok ni daunnya warna merah", kata K.Ina..haha.. :P

 Gambar bertiga yang dibantu oleh tripod..10 seconds...ready...smile.. :P

 Gambar atas batu pun boleh si Dee nih..

 Nampak x bot kat belakang tuh?

 Tripod tolong kamera ambil gambar kami bertiga (lagi) :P

 Si photographer yang x habis lagi kagum dengan pokok merah oren nih :)

Masuk winter pun ada banyak pokok bunga ke? Ada la..diorang tanam..aku ambil kat bahagian yang belum layu.. :)

Hampir 2 jam duduk2 di Yeouido Hangang Park ni, kami pun bergerak ke destinasi seterusnya pula. Tak boleh pun nak melepak lama2 sebab masa musim sejuk ni pukul 5.30 petang pun dah beransur gelap macam pukul 7.00 malam. Sebelum warna pokok pun kami tak nampak, baiklah beredar... :) 

No comments: