Be My Friend :)

25 May 2011

Hari Keluarga: siri akhir

Akhirnya kita sampai ke siri akhir entry mengenai hari keluarga..yey! haha.. so hari ahad, ada lagi aktiviti sebelum aturcara penutup iaitu pertandingan mewarna untuk kanak2 berumur 12 tahun ke bawah dan juga pertandingan melukis untuk kategori dewasa. my daughter take part in mewarna. semua peralatan disediakan oleh pihak urusetia dan parent tak boleh membantu..hehe.. so memang ke laut la anak aku tu kaler...hehe..xperlah (pasrah)..






And my hubby masuk pertandingan melukis. aku paksa dia. hehe.. sebab dia pandai melukis. aku tak pandai melukis so aku tukang amik gambar jerlah pada dua2 orang peserta pertandingan pagi tu..haha..tema lukisan is 'suka hati'..haha.. so whatever la nak lukis apa..ada yang lukis potret, ada yang lukis kartun and most of it lukis pemandangan including my husband. And the result? my daughter tak menang 3 tempat teratas.. logik la..dia baru 8 tahun.. yang menang tu (tempat pertama - ketiga) semuanya budak darjah 6 (12 tahun)...tapi semua kanak2 yang masuk mewarna ni dapat hadiah saguhati berupa set alatulis...so semua kanak2 pun hepi...haha..and for melukis..guess what? my hubby got the first prize! wahhh... teruja aku.. haha.. alhamdulillah..at the end, we did win something...kan aku dah kata, dia pandai melukis...walaupun masuk tu sebab kena paksa dengan aku, tapi at least he did lukis elok2 and win...hadiah apa? Dapat jam dinding bertajuk crocodile.. :)



So lepas penyampaian hadiah dan penutup oleh my boss, semua pun balik bilik dan packing2...then lunch dan terus check out..jom balik! :)


my daughter & i berjalan menuju ke jeti

No comments: