Be My Friend :)

24 May 2011

Hari Keluarga: siri 4

Lepas makan dah boleh check in bilik. semua pun dah kenyang dan sangat letih main games tadi. so semua pun dah macam tak sabar2 nak dapatkan bilik masing2. aku dapat blok B, dekat jer dengan kolam renang dan dewan makan. so memandangkan petang tak ada apa2 aktiviti, so memasing buat aktiviti bebaslah. aku for sure lena sampai ke petang lepas sapu minyak kat badan dan tempat yang lebam. rasa cam lemah longlai..haha..tu la..'rajin' sangat exercise tiap2 hari kan..sekali bersukan camni...macam nak pengsan..haha..




bilik hotel

Malam adalah saat yang ditunggu-tunggu...dinner with a theme: Hot & Fabalous. So ramailah yang pakai pakaian yang hot & fabalous. Aku? pakai baju macam pergi kerja jer...hehe..makanan malam ni? Terbaik! hehehe.. sampai tak larat nak makan.. haha..





lepas makan dihiburkan pula dengan persembahan2 khas dari staf.








Lepas tu ada cabutan bertuah. dan seperti biasa, i'm not lucky enough to get any lucky draw...huhu..so takde entry khas mengenai hadiah cabutan bertuah yer...haha..tapi semua staf pun lucky enough to get Tesco voucher RM150 each..so semua orang boleh beli hadiah lucky draw sendiri nanti di tesco...alhamdulillah..aku pun dah guna dah baucer tuh...aku beli apa? cer teka? haha..aku beli oven elektrik dan barang2 dapur sket...yey! last year aku beli dvd player.. :)

No comments: