Be My Friend :)

18 November 2013

#45: Terbang

Salam.. :)

Akhirnya sampai saatnya aku boleh kata: "minggu ni dah nak terbang!" yeay!!... :) hehe... iye la...punyala menghitung hari sampai minggu lepas terdemam2 dibuatnya. Bukan aku jer demam, nasrin pun demam. Dia lagi sakan punya demam. Badan panas pastu muntah2. Makan sikit muntah, minum sikit pun muntah. Aku dah cuak dah masa tu. Teringat yang tarikh nak berangkat dah dekat. Kalau dia x sihat macam mana? kan?

Tapi Alhamdulillah...minggu ni dua2 orang dah sihat :) Nasrin pun dah xde muntah-muntah lagi dah. Cumanya dia agak kurang selera makan. Makan sikit jer pastu cakap dah kenyang. Itupun lepas dipujuk2 soh makan dan makan pun kena bersuap. Anak sorang..sabo jerlah melayan...aku pun dah beli Scott Emulsion & vitamin C untuk tambahkan selera makan dia balik. Bukan apa, sebab dah biasa tengok dia makan lalu jer, tetiba tengok x lalu makan camtu.. susah hati la pulak kan...(mak2 camtu la).. :P

Anyway, minggu ni kerja lagi macam biasa walaupun mood dah ke lautttt katanya...hehehe..
  
Aku: 4 hari lagi :) :) :)

2 comments:

Naja Naja said...

Selamat terbang.. sudah tinggi jangan lupa pandang ke bumi. Hehehehe :)

Aku terbang jua, tetapi di bawah radar je.

marstories said...

Naja: haha..selamat terbang juga untuk hang sekeluarga yer.. :)