Be My Friend :)

04 September 2013

#39: Cerita raya

Salam... :)

Dah nak abih raya baru nak cerita pasal raya ek?..hehe..sabo jer la..aku malas nak update kaedahnya..:P ini pun entry bergambar...hehe...

 Dimulakan dengan gambar anak akak nan seorang nih.. :)

Our family portrait :)

Ini pulak gambar2 di sekitar jamuan raya ofis aku minggu lepas;


Ketupat, lemang & rendang ayam by Unit Gaji


Rojak buah by Unit SPEKS

Bersama partner backpacking; Kak Ina


Desert by Unit Aset & Perolehan


Bihun Sup by Unit Bajet

Bersama ofismate; CT (x aci, dia sorok setengah badan dia kat belakang akak.. :P)

Nasi tomato by Unit Pentadbiran

Last but not least; charkuetiau.. :)

Sebenarnya menu hari tu termasuk juga laksa, roti jala, sate & cendoi tapi sebab yang tu prepare lambat sket, aku xdan nak ambil gambarnya sebab masa tu aku dah kena bertugas sebagai penyambut tetamu kat bahagian depan...

Aku: Jumaat ni nak ke Kelantan pula seminggu..ikut program sukan jabatan.. :) aku main sukan apa? ala...jadi pemain simpanan untuk team bowling jer pun...hehe..

2 comments:

Naja Naja said...

Menten je semua.. hang, Nan. Nasrin jer membesar sesuai usia.. hihi. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin Rinie.. moga persahabatan kekal sepanjang hayat !

marstories said...

Naja; haha..alhamdulillah..Selamat Hari Raya untuk hang sekeluarga juga & yer..moga persahabatan kekal sepanjang hayat..amin..