Be My Friend :)

18 March 2013

#18: Cerita Pasal Exam

Salam... :)

Exam last week pada kesimpulannya nak kata susah sangat pun tak, nak kata senang sangat pun tak jugak...hehe...sedang2 la tu maknanya sebab karang aku kata senang mcm kacang jer, tetiba result exam tu kuar aku fail pulak kan? kan dah termalu pada diri sendiri...kan?..hehe..so better la cakap yang exam tu pada dasarnya rasa macam boleh buat tapi tak taulah sama ada telah menepati kehendak soalan atau sebaliknya...gitu..cuma harap2nya aku lulus la dengan jayanya semua paper hari tu (3 paper)...amin.. :)

Masa pergi KL untuk exam hari tu, aku naik flight...first time naik flight tanpa K.Ina..hehe..rasa weird jugaklah berada di airport sorang2 diri tanpa teman. Tapi yang bestnya travel sorang2 ni, aku x payah cakap dengan sapa2 dalam flight... :) elok duduk jer kat tempat sendiri, baca novel 10 minit, pastu tido sampailah kat LCCT...hehe..balik pun camtu jugaklah..tapi LCCT tengah2 weekdays pun sibuk macam on weekend kan? punyalah ramai orang...sampai aku pun confius..hari Selasa tapi rasa macam hari Sabtu/Ahad jer sibuknya LCCT tu...mungkin sebab sekarang ni orang travel tak kira hari dah kot!..kan? 

Petang lepas exam hari Rabu tu, terus jer aku gerak ke LCCT dari tempat exam di INTAN (Intengah) nak balik ke Penang...fuhh...mengah2 jugaklah naik teksi ke KL Sentral, pastu naik KLIA Transit, pastu tukar naik bas pulak dari Stesyen Salak Selatan ke LCCT...tercungap2 nak kejar masa sebab exam habis pukul 3.00 petang...flight balik pukul 6.00 petang..mujur selamat sampai di LCCT pukul 5.00 petang..sepanjang jalan tu kerja tengok jam jer aku...haha...:P

Dah settle bab exam ni, maka sekarang ni aku kena bagi perhatian pada hantaran2 tunang adik aku yang belum siap lagi tu la jawabnya...hehe...last weekend sibuk la kelebek benda2 tu semua sampai bersepah ruang tamu...haha...ada sikit lagi yang belum siap...minggu ni settle la kot...insyaAllah...dah siap aku tayang sini gambar hantaran yang aku buat tu...tapi xdelah lawa sangat aku buat pun...biasa2 jer... :P amatur la katakan...bukan pro lagi... :)

No comments: