Be My Friend :)

13 January 2012

#2: Checker

Sekarang ni dah jadi rutin harian...pagi2 kena jadi checker..sambil bersiap nak pegi kerja mulut tak berhenti bertanya...

aku: botol air dah ambil?
anak: dah
aku: duit belanja atas meja tu dah ambil?
anak: dah
aku: dah bubuh kasut selipar dalam beg nursery?
anak: dah
aku: sapu tangan?
anak: belum..
aku: la..cepat ambil..

hehe..dah settle semuanya baru bersalaman. Pastu kena cium dahi dan peluk dia juga. Kalau tak peluk mesti dia merungut... "mama tu tak peluk nasrin pun".. gitu.. :) anak manja.. dah darjah 3..

No comments: