Be My Friend :)

14 July 2011

issue for today: tak yakin

this coming saturday aku ada exam yang mungkin akan menjadi tangga untuk aku mencapai peningkatan kerjaya sekiranya aku berjaya. namun...kepala otak aku ni asyik fikir "there's no way" aku akan lulus exam ni..haha..sebabnya..exam yang akan berlangsung dari pagi dan membawa ke petang tu aku tengok deskripsinya untuk 5 kertas ujian adalah sangat susah. aku nak kena baca buku pengajian am tingkatan 6...nak kena jawab soalan matematik tingkatan 5...omg..dahlah aku x penah amik form 6...dan pulak sebab dah lama tinggalkan zaman sekolah (16 tahun) so aku x rasa aku akan ingat balik macam mana nak jawab soalan matematik yang pelik2 tu...huh! so aku sangatlah x konfiden dan susah hati juga...hari ni dah hari khamis..esok jumaat...stress..aku ni dah terfikir malas jer nak pegi amik exam ni..tapi mr.hubby x setuju pulak... dia kata, "dear, at least you have to give a try"...ye laaa.... sekarang ni aku fikir, aku cubalah juga baca nota2 yang ada dan jawab jer soalan2 tu nanti sehabis baik.. the rest tu, tawakal ajelah..and bersedia untuk mencuba lagi next time..hehe..korang pun tolong la doakan moga aku dapat menjawab dengan baik yer..amin..hehe..oh yer..hari ahad nak pegi tengok harry potter.. tiket dah beli online! horrayyy! :)

No comments: