Be My Friend :)

21 March 2011

kelas 2

sambung citer kelas aku semalam..

as the result, the presentation went suck! itulah.. dah kepala aku sorang jer fikir.. dah aku sorang jer buat..aku buat ikut yang aku faham ajelah.. tapi lecturer kata, x betul2 ikut apa kehendak soalan.. !@#$%% ...omg.. my effort goes useless....sangatlah aku frust..dahlah lecturer tu mulut macam &^%$$# ... korang tau..aku siap tanya kat dia dalam student portal, pastu email..pastu hantar sms lagi kat dia.. satu pun dia x jawab tau! sebab aku x faham apa kehendak soalan dia tu.. x jelas.. tapi dah dia pun buat dek jer, aku buat takat mana yang aku faham ajelah.. tensen..tensen..tapi bukan group aku jelah kena.. group2 lain pun kena gak..ada satu group je kot yang buat betul...tapi aku terasa sangatlah..sebab keseluruhan group projek tu aku yang buat sampai x tido langsung seharian...so bila it went wrong..and lecturer melaser dalam kelas, yang semua orang dengar..aku rasa malu, marah, frust, sakit ati.. macam2 la.. lagi nak abih belajar nih... lagi rasa x boleh nak buat.. lagi rasa down.. lagi rasa nak berputus asa... lagi rasa letih... bercampur baur dalam kepala otak aku nih.. minggu ni ada kelas lagi.. ada presentation lagi untuk subjek lain.. and also need to finish my tesis...Ya, Allah.. permudahkanlah..aku rasa seksa dah nih.. amin..tapi mujur la ada kawan2 yang bagi semangat.. thanks yer korang...saat2 kritikal macam ni, aku memang harap sangat kata2 semangat dan doa dari korang to stay strong.. thanks.. i really appreciate that..

No comments: