Be My Friend :)

04 March 2011

hari ini

pagi2 tadi, masa pegi kerja, tali henbag aku putus.. masa tu aku baru langkah yang pertama nak masuk lif setelah menunggu lebih kurang 10 minit..kedebuss!.. dalam henbag tu ada netbook, buku2 dan mcm2 lagi.. alamak!...beg tu aku baru jer pakai seminggu..beli hari jumaat minggu lepas tu (nak jugak bagitau..hehe)..dah pulak, depan orang ramai pulak tuh!..ada la dalam 7 orang yang dok belakang aku nak masuk lif gak since aku orang pertama di depan lif.. uwaaa... dengan muka menten..selamba aku angkat semula beg yang dah tergolek depan lif tuh.. dan masuk terus dok kat dalam sekali.. heheh.. muka relax (control macam xde apa2)... dalam hati.. *&^%$$#@! (masa tu rasa nak nyanyi lagu avril lavigne yang baru WTH tu)..haha.. sampai jer office, terus bawak keluar netbook..on..hati dah cuak..harap2 netbook aku ni sihatlah.. and loading... alhamdulillah.. xde kecederaan..hati kembali normal.. lepas tu baru muhasabah diri..
.....
salah aku jugak.. henbag tu memang la besar. memang boleh sumbat macam2 but still it's a handbag only.. yang aku boh netbook la.. buku2 laa.. purse la.. alat mekap la.. dan banyak lagilah benda dalam tu sapa suruh.. hehehe.. mana la tali dia dapat nak menampung keberatan beg tu kan..dah beli pun henbag murah..ada hati nak soh henbag tu jadi multi-purpose... heheh.. netbook tu jer dah sekilo lebih berat dia.. buku2 pun dah nak sekilo kot.. haha.. belum campur beg mekap lagi.. :P oklah..aku salah.. :) mujur ada beg lappy spare kat office..so balik xdelah seksa henbag murah tu lagi.. kesian dia.. so moral of the story, lain kali, henbag jangan sumbat netbook dan buku2 segala.. heheh..

gambar hiasan.. perhatikan..pakwe aku yg ditengah tu (kemain) :P

No comments: